sprawdź co dostaniesz gratis dowiedz się więcej o jakości brylantów zapoznaj się z tabelą rozmiarów

Regulamin sklepu She

Dokonując zakupów w sklepie internetowym She w pełni akceptujesz określony przez sklep regulamin

 

  1. Wszystkie ceny podane przez sklep She są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

  2. W godzinach pracy biura (Chorzów ul. Różana 1 a) tj. pn – pt, 9:00 – 16:00 mogą Państwo odebrać osobiście zamówienie oraz odwiedzić nas w celu uzgodnienia szczegółów zamówienia – po wcześniejszym umówieniu się.

  3. Całodobowo; od poniedziałku do piątku mogą Państwo uzyskać potrzebne informacje i porady za pośrednictwem rozmowy telefonicznej lub korespondencji mailowej.

  4. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.

  5. Po potwierdzeniu przez obsługę sklepu przyjęcia zamówienia, klient zobowiązany jest do wyboru formy płatności.

  6. Nie wymagamy zadatków ani zaliczek od klientów zamawiających za pośrednictwem Allegro. Klienci zamawiający przez sklep internetowy zobowiązani są do wpłaty zadatku wysokości 10 % wartości zamówienia, wybierając wysyłkę za pobraniem lub odbiór osobisty.

  7. Czas realizacji zamówienia liczy się od momentu wyboru formy płatności; PayU, przelew lub pobranie.

  8. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia wysyłane jest do klienta za pomocą e-maila.

  9. W przypadku braku kontaktu z klientem, po upływie 5 dni roboczych, zamówienie zostaje anulowane.

  10. Klient zostanie poinformowany o anulowaniu zamówienia.

  11. Maksymalny czas realizacji zamówienia na pierścionki to 5 - 10 dni roboczych.

  12. W przypadku większości zamówień czas realizacji może skrócić się do 1 – 3 dni roboczych.

  13. Jeśli zależy Państwu na czasie, prosimy o kontakt przed zamówieniem, w celu uzgodnienia precyzyjnego czasu realizacji.

  14. Dowód zakupu w formie faktury VAT lub paragonu fiskalnego oraz certyfikatu autentyczności dołączany jest do każdej przesyłki.

  15. Nie przyjmujemy zwrotów, ponieważ każdy nasz wyrób wykonywany jest na indywidualne zamówienie klienta, uwzględniając precyzyjne parametry min. rozmiar.

  16. Dopuszczamy formę wymiany produktu na inny produkt o tej samej lub wyższej wartości.

  17. Klient nie ma obowiązku uzasadnić, dlaczego wcześniejszy produkt nie spełnił jego oczekiwań, jednak produkt ten nie może nosić śladów urzytkowania.

  18. Każdy wyrób objęty jest dwuletnią gwarancją DOOR – TO – DOOR, realizowaną na podstawie dowodu zakupu.

  19. Reklamacji nie podlega masa wyrobu, pod warunkiem, że nie odbiega ona od początkowego założenia więcej niż 15% masy wyrobu.

  20. Masa wyrobu może nieznacznie różnić się na + / - od określonej w treści aukcji, ze względu na rozmiar pierścionka.

  21. Nie stosujemy podwyżki ani obniżki cen ze względu na rozmiar pierścionka.

  22. Po zakupową korektę rozmiaru realizujemy GRATIS przez 30 dni od momentu nadania przesyłki do klienta. Klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej w wysokości 10 zł.

    Prosimy nie przesyłać żadnego dowodu zakupu w celu zmiany rozmiaru.

  23. Klient może bezpłatnie zażyczyć sobie grawer wykonany na pierścionku o dowolnej treści, nie przekraczający określonej ilości znaków 5 – 10 – w zależności od rozmiaru. Prosimy klientów o wcześniejszą konsultację, czy dany model pierścionka posiada odpowiednią szerokość do wykonania graweru, oraz o wcześniejsze uzgodnienie ilości znaków względem rozmiaru.

  24. Gwarancja nie obejmuje wyrobów uszkodzonych z winy złego użytkowania przez klienta.

  25. Realizujemy darmową przesyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej – PACZKA BIZNESOWA – PRZESYŁKA KURIERSKA 48
    ( czas realizacji 48 h).

  26. Realizujemy ekspresową przesyłkę za pośrednictwem kuriera UPS za dopłatą 10 zł w przypadku paczki zwykłej i 20 zł w przypadku paczki pobraniowej ( czas realizacji 24 h).

  27. Ponosimy pełną odpowiedzialność za dostarczenie przesyłki zarówno pocztą jak i kurierem.

  28. Wszystkie paczki są ubezpieczone.

  29. Klient zobowiązany jest przed przyjęciem przesyłki sprawdzić, czy jej stan nie jest naruszony. Jeśli klient zauważy znaki naruszenia przesyłki prosimy o nieprzyjmowanie jej oraz sporządzenie w obecności kuriera protokołu potwierdzającego zniszczenie lub naruszenie przesyłki. W tej sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z obsługą sklepu She.

  30. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia biżuterii z winy użytkownika, koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.

  31. Warunkiem realizacji usług związanych z gwarancją jest dostarczenie wyrobu wraz z wszystkimi jego elementami składowymi, dowodem zakupu oraz certyfikatem autentyczności.

  32. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

  33. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego oraz prawa konsumenckiego.

 

  • SANCZIA GROUP
    RÓŻANA 1A
    41-500 CHORZÓW
  • (0) 32 726 26 09
    +48 792 010 500
    +48 533 481 139
  • kontakt@bizuteriazbrylantami.pl